среда, 4 ноября 2009 г.

ტრენინგის მონაწილე პედაგოგთა სია და პროექტები

ქუთაისის 41-ე საჯარო სკოლა

მაკა აბდალაძე(მათემატიკა) - ოჯახის სამომხმარებლო კალათის მინიმუმი
ინგა შველიძე(დაწყებითი) - ქუთაისის მდინარეები
მანანა ტყაბლაძე(რუსული) - დიდების კვალდაკვალ

ქუთაისის 37-ე საჯარო სკოლა

მარი კაკაბაძე(ქიმია) - მინერალები და ძვირფასი ქვები

ნანა თურქაძე(ქართული) - რიტორიკა თანამედროვე სკოლაში
მარინა ნერგაძე(ისტორია) - ჩემი სოფელი
ნელი გოდუაძე(რუსული) - ჩემი ქალაქი
მაია თვარაძე(დაწყებითი) - წივწივა

ქუთაისის 32-ე საჯარო სკოლა

ინგა კვესაძე(რუსული) - ჩემი სკოლა
ლელა ბრეგაძე(გეოგრაფია) - ნარჩენების გადამუშავება და ხარისხიანი გარემო
მაკა ჭელიძე(ფიზიკა) - თამბაქოსაგან თავისუფალი კლასი
ეკატერინე ჭუმბაძე(ქართული) - ვისწავლოთ ესეს წერა
ანა ჭანტურია(დაწყებითი) - მეგობრობა გზად და ხიდად

ქუთაისის 30-ე საჯარო სკოლა

ნათია ლომიძე(ინგლისური) - Environmant (გარემო)
გურანდა შანიძე(ისტორია) - ჩემი სოფელი
ბელა გიორხელიძე(ქართული) - რას მოგვითხრობენ ფერები
ლია ჭიქაბერიძე(დაწყებითი) - საიდან მოდიან რიცხვები

ქუთაისის 24-ე საჯარო სკოლა

ჩხიტუნიძე ელისო(მათემატიკა) -
მანაგაძე თამარი(გერმანული) - გოეთეს შემოქმედება
უჩაძე მაკა(საზოგადოებრივი მეცნიერება) -

ქუთაისის მე-14 საჯარო სკოლა

მაია ფხაკაძე(ბიოლოგია) - ძლიერი კუნთი, ჯანმრთელი ორგანიზმის საფუძველია
აზა მარუაშვილი(მათემატიკა) - ყველაზე ჭკვიანი
ლელა გაბისონია(ქართული) - "რა ენა წახდეს"
თინა კონსტანტინოვა(ისტორია) - ნარკომანია, მავნე ჩვევა თუ ავადმყოფობა

Комментариев нет:

Отправить комментарий